شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال

mariii

+ *آرزوي تو چيست؟* آرزوي خودم اينه که در منزل خودم بدون هيچ آشوبي و بدون هيچ اتفاق خاصي فقط بميرم و بعدش ساده ساده فقط دفن بشم و خلاص. آرزوي توچيست؟
انشاالله عمرتون درکنارخانواده بلند وپرخيروبرکت باد وسايه تون مثل سايه نباشد،بلندو بالا باد@};-
عزيزم
my writings
786.سلام.وقت بخير.ارزوي ما اينکه شما رخت شهادت به تن کنيد تا آرزويي مرگ.ما يه هفت آسمان داريم اونم شما مي خواهيد از ما بگيريد.583
اين فکر گه گاه بسراغ همه مياد اما نبايد زياد جدي گرفت . خستگي زياد عدم تفريح نا اميدي از آينده و ديگر مشکلاتي که دچار همه مردم شده و هر کسي هم که نت داره از اونها بي خبر نيست باعث ميشه آرزوي مرگ کنيم اما چون همه ميدانيم که مرگ دست خداست از اين جهت ما که هنوز زنده هستيم زنده ماندن ما داري علتي هست که از آن خبر نداريم .
البته شما نسبت به اين مسائل بهتر فکر ميکنيد و هر چه را من و امثال من بخواهند بگويند بهتر ميدانيد اما در سخت ترين شرايط توکل بر خدا داشته باشيد زيرا که او نظاره گر ماست و بنظرم اين يک فرصتي هست که آنان که از دنيا رفتند بهر صورت اين فرصت را از دست داده اند تلاش براي نزديک شدن به خدا را ميگويم .
پسرم دائم ميگه برو مسافرت برو خارج از زندگي لذت ببر اما من به او ميگويم من اگر بروم سر خاک پدر و مادرم که در بهشت معصومه قم هستند و اقواممان که در راوند هستند خيلي بيشتر از سفر به هر کجاي دنيا لذت ميبرم . البته او جوان هست و درک ميکنم که چي ميگه اما لذت واقعي در درون خود ماست و سبب ساز آنهم فقط خداست حتي اگر در راه رضاي او در انفرادي باشيم و هر لحظه شکنجه بشيم :)
آرزوهايم ديگر ته گرفته ديگر آرزويي که اميد داشته باشم به وقوعش برايم شده يک آرزويي که همان جمع نقيضي محال است آرزوهايم ديگر خواهاني نمانده از برايش اگر فرشته مهربون گذر کرد از کوچه باغ ات بگو يک نفر اينجاست که ديگر از ياد برده آرزوهايش فرشته مهربون کجا رفته آن مهر و وفايت؟
mp3 player شوکر
mariii
رتبه 95
1 برگزیده
48 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
mariii عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top